Neoddeliteľnou súčasťou podpory SHL je aj korektná komunikácia so sponzormi a partnermi, pretože práve od ich podpory bude závisieť komfort, ktorý máme v pláne ponúknuť interpretom a návštevníkom SHL.
Časový harmonogram od začiatku promo po ukončenie reklamného balíka je 10/2015–09/2017. Reklama bude uverejňovaná v médiách so zahraničným dosahom.
Hoci najväčšie percento, ktoré príde do kontaktu s našimi podujatiami, sa pohybuje vo vekovom rozpätí 16-40 rokov, dramaturgia bude nastavená štýlom, aby sme cieľovú skupinu vekovo a intelektuálne neobmedzovali.
Ponúkame Vám exkluzívny reklamný balík dvoch podujatí s reklamným priestorom v printových a elektronických médiách v časovom horizonte 01/2018-12/2019. V tejto súvislosti sme pre Vás pripravili niekoľko variantov.
V prípade zverejnenia loga partnera v reklamnom priestore (webová stránka, printový výstup a pod.) je potrebné dodať logo vo formáte CDR, PSD, PDF alebo JPEG v termíne uzávierky.
Reklama partnerov pri hlavnom pódiu je vyrobená na náklady organizátora.
Staňte sa našim fanúšikom aj na Facebook-u, odoberajte náš YouTube kanál a budete informovaný vždy medzi prvými...
Slovenská hudobná liga SLOVENSKÁ HUDOBNÁ LIGA Slovenská hudobná liga grandstudiochannel